13 Haziran 2013 Perşembe

dejan borovnjak

royal halı antep'in yeni transferi dejan borovnjak için 2 ay önce yazdığım profil yazısı. yayınlamak kısmet olmamıştı ama madem tbl'ye geliyor copy-paste yapalım. aziz bekir'e de selam çakalım. diğer 2 yabancı da bu kalitede olacaksa sorun yok. 



dejan borovnjak

mr.fundamental listesi yapsak girebilecek bir uzun. alçak postta durdurulması çok zor bir oyuncu. bir stimac etkinliğinde. ondan daha sakin ve daha yugo :) ayak oyunları muhteşem, orta mesafe de sokabiliyor.

hücumda hem pr oyunlarında p&p şeklinde hem de alçak postta sırtı dönük hücum ederken kullanabileceğiniz bir oyuncu. pasör olması ve yüzdeli hücum etmesi çok büyük artı. savunmada ise üzerine çok laflar söylenebilecek biri değil. ortalamaların ortasında.

bu sene sezon ortası geldiği gora'da çok iyi işler yapıyor. geçmişde onu takip edenler mutlaka vardır. partizan, rytas günlerini hatırlayanalar olur. ben bu sene gördüğüm borovnjak'tan bayağı umutlandım. dediğim gibi 300-500'lük pivot arayanlar için mutlaka akılda bulunmalı.

dejan'ın bu sezon eurocup istatistikleri;

30dk / 15.7 sayı / 6.7 rb / 2 as / %57 2fg

1 yorum:

  1. merhabalar sitenizin takipçisiyim ve şöyle bir ricada bulunmak istiyorum. Basketfaul dergisi için Türkiye'ye yeni gelen oyuncular hakkında yazı hazırlıyorum sizin Borovnjak ile ilgili yazdıklarınızı izin verirseniz kullanmak istiyorum. Geri dönüş yaparsanız sevinirim.
    E-mail adresim: yasinyay@hotmail.com

    YanıtlaSil